邪牛丸的BLOG

邪牛丸的BLOG

2014年1月18日 星期六

遲來的爆碟


近來很多網站也用陽菜來鎮樓 XD


話說日本AMAZON早幾天訂碟有折,之前又沒在各大信和商舖訂購

反正覺得價錢都算相宜,比起信和地庫那間的價錢是貴了幾十蚊

16號的訂碟就在18號中午收到




先是呢隻,既然當時有到訪,心中都想買一套來收藏

爆碟後看到面的那張,我雖然認得出是誰(好歹也有看NMB的節目),但心中感到唔係咁掛...

 

開完之後見到陽菜,算是個安慰獎吧


跟住到五大蛋的藍光碟,坦白講我完全唔認識佢

 

開到最後,終於見到曙光"優子",雖然比信和地庫某比較平既舖貴左幾十蚊

但開到優子就不計較那幾十蚊


其實出到藍光,可否唔用包膠,要入番佢我花左成10-15分鐘

搞到張貼紙起晒皺紋......


重有就係訂埋呢樣


話說,咁就靜番里英一個啦...


4 則留言:

  1. >> 五旦抽到優子太好喇~~
    >> 如果張麻球你晤拎去換野, 可以(廉)讓俾我 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 5蛋開不到TOP我會撞牆呢...
      好的,沒問題

      刪除
  2. 我不告訴你就是看了鎮樓進來的~
    日產和五蛋有陽菜和優子 都不錯呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 陽菜、由紀、彩姐及迷路姬都通常可以用來鎮樓,我又不是另外一位"妹控君" XD
      算非常不錯,但可能就反映我的35TH劇場的抽運不佳吧

      刪除