邪牛丸的BLOG

邪牛丸的BLOG

2014年1月16日 星期四

有頭有尾

先來鎮樓圖幾張

 幫彩姐著和服果位,一定好用力幫佢拉實件和服...XP



四大名妓 XD

今次唔多講,開左個頭就梗係收埋個尾 XD


麻友及美優紀不敢奢望,咁既機率都中既話,我情願中六合彩好過中呢個...

反而是ぱるる,希望四個當中會中一個,特意不揀選容易發生"鹽對應"的第6部 XP

小弟昨年迷上了HKT會場,勇兄曾經說我走火入魔

今次的情況應該更甚,但我不認為是走火入魔喔 >"<


4 則留言:

  1. >> 迷路姬機會較低之外.... (官網公佈了第7部尚餘小量)
    >> 如果麻鹽全中的話, 你會晤會握晒?

    回覆刪除
    回覆
    1. 看時間吧,如果都在相同的時段,就以這個次序:
      優->麻->ぱるる,而且優有2個時段,必要時可以犧牲一個......
      另外果邊可以花一日時間逛下,沒記錯優子的臘像好像是在那邊
      可以自制一個抱抱會 XD

      刪除
  2. paru頭一二部機會很高的~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而是希望抽到的話她不鹽我喔 XD

      刪除