邪牛丸的BLOG

邪牛丸的BLOG

2013年10月20日 星期日

友美畢業東京遊之板野友美最終劇場公演

友美劇場公演當天,早上去了台場合眾国看TEAM K的表演,路過點都要影下佢既

當時銅鑼灣時代廣場都有個展覽在進行,但同這個比,簡直小巫見大巫

  


話說當年第一年放係台場既時候,係無時間俾我影以下呢兩個位,因為人流太多

其實我最鍾意佢呢類"MARKING"
 

最後梗係要黎一幅官方照片啦 XDXD


因為台場以地利黎講,算比較近銀座,所以我先走去銀座幫大勇兄買山野樂器的32th單

再到三省堂看有沒AKB成員的雜誌或書籍可以買,順便買一些手信

(敗家篇會講為何會在銀座這個咁貴既地方買手信)

說起三省堂,我當年第一次去它已經帶給我有點震撼

還以為它是一間和商X、三X等等一樣的大書店,專賣一些比較正路的書籍

怎知當年(應該是2007年)竟然在當眼處放了一疊沒有包膠,封面露"雙點"的寫真集!!!

不過有買開日本雜誌的我,完全明白,正如某幾本日本雜誌中後段

總有些"給有需要男士"既圖片......XDXD

買完雜誌、手信和32單,就回酒店放低所以有東西,沖了個涼 (話說去完台場我渾身是汗)

再換了適合友美畢業公演裝束出發,包括手箍、T恤、大毛巾

因為心情都很忐忑,知道自己抽不到飛,連劇場的大銀幕的觀覽席都抽不到

但我都頗早到了劇場,影了以下幾張相

  
 
無記錯其實應該有6個花牌,我應該係影漏左劇場售票處那一個 >_<

在劇場大銀幕前,遇到兩批香港的友美飯,某幾人一看就知是正統友美飯(笑)

我們見到電視台的工作人員想集合一些為友美打氣的片段

正當我們在討論要說什麼打氣語句時,工作人員在執拾器材 O_O

就算當中一位略懂日文的香港人斡旋,但工作人員都拒絕

隨著公演要開始抽選,我和幾位抽不到飛的香港人,就只有悻悻然跑到劇場後門

一邊用"自己既方法"去看劇場公演,一邊耐心等待

希望友美如敦子、麻里子般在二樓對苦等的我們講話 (其實現在都好像變成慣例)

以下因為係對面街,而且手機影,加上彈珠舖係唔會熄左個射燈,所以爆晒光

不過正如一位在場的香港友美飯所講,影得好唔好已經唔重要

因為呢個情景已經印係我地腦海入面

如果大家有睇友美的BLOG,她的"思い出写真5 "內有兩張相,我們就大約在左下角

(大約是欄柵掛著粉紅色大毛巾和卒業黑色毛巾那個位置)

大約到了十點半左右,友美終於出來啦,佢相機影既方向就係我企既方向

我和友美就好像用相機對望一樣^^


完全聽唔明妳講咩唔緊要,見到妳就得啦...嗚~


再等多10-15分鐘左右,友美終於落到黎啦!!!

我們算是排第二行的,其實很清楚見到友美,只不過人潮擠擁,對唔到焦 >_<


後記:

上面看到友美落到地下,佢見到我地,沒有如敦子、麻里子般一下子上了車

反而走到對面馬路的行人路,即我們的面前講話,有去過都知那個距離其實是很近

友美妳大約講咩已經唔重要,因為我當時真的淚目了~

2 則留言:

  1. >> 友美, 才加等等走了, 晤知優仲可以捱幾耐......

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該是這一兩年的事~
      優畢業我也是會去日本,她對於我的重要性雖不及友美,但也不少

      刪除