邪牛丸的BLOG

邪牛丸的BLOG

2013年12月5日 星期四

回顧文: 少女時代香港演唱會(三巡) 9.11.2013

還記得當初買飛既時候,因為忘了那些籌辦演唱會的公司所用既技倆

(即是先開一場,隔一段時間就會加開一場......)

(而且朋友說之後那場買最貴的座位也不成問題......)

再加上忘了香港飯既質素一直是很低

(其實任何香港飯都是,無論是本地歌手既香港飯、還是台灣歌手既香港飯)

(我當年聽"蘇打綠"的時候,前面既一班女性飯竟然企到椅子上......)

所以我就過了一個非常痛苦的晚上......



我已經很聰明,臨截企位既時候才去到會場,免卻很多等候和罰企既時間

但入到會場後,不只我,連一些比較守規距既人都說後悔買企位

雖則很近舞台,但是果種擠擁情況是很嚇人,而且左右、前後不斷被擠

如果身邊都是美女如雲,我不介意這種擠迫.....XDXD,而且很多時聽到的不是歌曲

而是"X你X母,迫咩X迫呀"、舉咩X牌呀,睇唔X到,X你老X....等等

完全不能集中精神去聽、看表演,下次我還是乖乖買回座位,遠一點也不是問題

(原先是影了近幾百張相,但已沒心情執相及放到BLOG上,抱歉啦)

2 則留言:

  1. >> 飯的質素低.....老實說, 部份啦(你都係香港飯, 點可以話埋自己)
    >> 都是環境和文化弄出來的

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,可能我自己唔好彩,次次遇親都係果類飯......

      刪除