邪牛丸的BLOG

邪牛丸的BLOG

2013年9月20日 星期五

友美畢業東京遊之東京DOME会場生寫交換情況 (AKB篇)

話說今次唔會分一日一個POST,反而會一個活動一個POST咁出

第一個活動當然就是換生寫啦,因為我這次工作上有點問題

所以不能早於8月22日到日本,所以只能玩8月25日最後一日的東蛋生寫

但講起今次,不只玩東蛋生寫,整次遊日都好像有點不順

這次分了2次買,第一次買了5包AKB及5包HKT (謎之BLOG神: 你中了玩HKT生寫的毒喔!!)

AKB的牌面可以說其差無比,得一張友美,還有一張TOP(好像是總長),

但其餘都是不太可能換到友美的牌,其實不並是牌太差 (起碼有1張迷路姬)

原因是今次是友美最後一SET會場生寫,所以問人地時,大家都話自己係友美飯>"<

既然咁多自認友美飯,咁又唔見友美入番神7 ><"

所以我換到咁上下,只能換到2張友美,唯有去入多2包AKB

希望這2包中會有TOP成員,皇天不負有心,其中一包開中了麻里子,而且還有一張迷路姬

咁只要搵人想要麻里子,而又有友美就得,還好最終都能夠換齊



這套應該是日産スタジアム那時唱Everyday、カチューシャ的裝束

還有就是這幾位齊SET了









如果呢幾SET無人要既話,我就即是差不多用了五百蚊先可以齊到友美SET.....

有興趣既各位BLOG,可以留言相約交收

話說過程中遇到一位應該是超級神推加藤玲奈的飯,他看中我手上的玲奈中身

竟然提議用呆菜來交換,我那時嚇了一跳,重問左句: 大丈夫??

(當時我只差玲奈大頭就齊SET,但見他如此有誠意同非換不可,我就做個順水人情)

如果以TOP的話就剩2張迷路姬(1中身、1全身)、1張陽菜,還有2張兒玉

其實要齊迷路姬或者兒玉也不難,一來但我已經無咩心情換下去,因為還要趕去東蛋的会場

二來我誤以為第二天還可以交換生寫 (其實係無,我睇錯日子 ><")

不過還好沒換齊迷路姬,因為那張全身之後有其用處

(由於篇幅太長,下一篇才會講一講HKT交換情況)

6 則留言:

  1. >> 還好你將迷路放走,否則我…………

    回覆刪除
  2. 自己玩的代價總高一點,500元我又覺得OKAY喎~
    你想的那句同我平時玩美奈一樣,當美奈價愈來愈高又被人扣牌時,我就想問對方:「講!投左幾多票!!!」

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能上次人品太好,今次差得有點過火....><"
      日本人的那種有禮貌加上我"零日文底",所以都不會問^^"

      刪除