邪牛丸的BLOG

邪牛丸的BLOG

2014年5月14日 星期三

心頭一涼

昨晚之前,我和優子一樣歡天喜地期待著,怎知......


迷路姬呢張相令我諗到,"營運: 我係要改場,吹咩...XD"

現在我不就延長一日1/6-10/6

那就放棄握手會,將行程改做5/6-10/6

還是等總選門票的結果才決定吧

估唔到AKB都會做featuring

2 則留言:

  1. >> 營運的心思始終不夠縝密, 我地一早諗到嘅, 佢地而家至明.....
    >> World Order隻歌, 只係俾版權費加小小片段入去而已, 晤算featuring

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實日本人有個問題就是死板,好聽點叫堅持......
      原來係咁,等我重以為有featuring添

      刪除